نسخه تست
ترنسیس | Transis Transis | ترنسیس

نحوه ویرایش سفارش ترجمه

پنل کاربری ترنسیس، امکانِ ویرایشِ اطلاعات مربوط به سفارشی که ثبت کرده‌اید را تا قبل از پرداخت هزینه ترجمه می‌دهد.
پ.ن: در صورتی که بعد از پرداخت هزینه ترجمه، لازم است موردی را در سفارش خود ویرایش کنید، به تیم پشتیبانی ترنسیس پیام دهید یا تماس بگیرید.

1. برای این کار، در قدم اول وارد پنل کاربری‌تان شده، در قسمت سفارش‌های جاری روی اسم سفارش مورد نظر بزنید.



2. در صفحه "جزئیات سفارش"، با کلیک بر روی آیکون "مداد" می‌توانید تغییرات لازم روی سفارش خود اعمال کنید.



3. زبان مبدأ یا مقصد، زمینه ترجمه، اطلاعات تکمیلی مربوط به سفارش و همینطور محتوای ارسالی، مواردی هستند  که می‌توانید در صفحه "ویرایش سفارش" تغییر دهید.
پ.ن: با کلیک کردن روی دکمه "ذخیره" در انتهای صفحه، تغییراتی که ایجاد کرده‌اید، اعمال کنید.





نکته: در پایین صفحه "جزئیات سفارش" می‌توانید، سطح کیفیت ترجمه، مهلت تحویل و انتخاب مترجم را ادیت کنید.



پ.ن: برای ویرایش مواردی که در این دو صفحه نیست، با تیم پشتیبانی ترنسیس پیام دهید.



 

به راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟
همین الآن با پشیبانی ترنسیس تماس بگیرید.

با ما گفتگو کنید