نسخه تست
ترنسیس | Transis Transis | ترنسیس

نحوه ثبت سفارش ترجمه

نحوه ثبت سفارش قبل از لاگین

1. برای ایجاد سفارش ترجمه، روی دکمه "ثبت سفارش ترجمه" در نوار بالای صفحه کلیک کنید، تا به صفحه "برآورد قیمت و ثبت سفارش رایگان" منتقل شوید.



2. در این صفحه باید خدمت مورد نظر خود را، از بین سرویس‌های ترنسیس انتخاب کنید.



3. اطلاعات خواسته شده (تعداد کلمات، زبان مبدأ و مقصد، زمینه ترجمه و …..) را وارد کنید تا سفارش ترجمه‌تان به سرعت قیمت‌گذاری شود.



✅ اگر تعداد کلمات متنی که می‌خواهید ترجمه کنید را نمی‌دانید، "ارسال محتوا" را بزنید و فایل‌تان را برای ما ارسال کنید تا  تعداد کلمات آن را بشماریم.
نکته: در صورتی که زمینه تخصصی مورد نظر شما در بین تخصص‌های پیش‌فرض سایت وجود ندارد، نزدیک‌ترین گزینه به آن را انتخاب کنید و یا با پشتیبانی ترنسیس تماس بگیرید.
✅ در قسمت اطلاعات تکمیلی، مواردی مثل بخش‌های خارج از متن (عکس‌ها، نمودارها و …..) که می‌خواهید ترجمه شوند را مشخص کنید، همینطور نکات دیگری که فکر می‌کنید در ترجمه سفارش‌تان به مترجم کمک خواهند کرد را بنویسید و دکمه "ادامه" را بزنید.



4. حالا باید مناسب‌ترین سطح کیفیت را برای سفارش ترجمه‌تان انتخاب و مدت زمان تحویل ترجمه را تعیین کنید.



نکته: پیشنهاد می‌کنیم پلن سطح کیفیت را با توجه به کاربرد متن ترجمه‌شده سفارشتان مشخص کنید.
نکته: اگر برای گرفتن فایل ترجمه‌تان عجله دارید، می‌توانید مدت تحویل را روی فوری یا نیمه‌فوری قرار دهید:

✅ ترجمه عادی: 1200 کلمه در روز
✅ ترجمه نیمه‌فوری: 1800 کلمه در روز
✅ ترجمه فوری: 2400 کلمه در روز

نکته: در انتها با اعمال تخفیف‌های حجمی (برای سفارش‌های بالای 6000 کلمه) روی قیمت ترجمه، هزینه‌ ترجمه‌تان مشخص می‌شود، به علاوه می‌توانید تاریخ تحویل ترجمه سفارش‌تان را هم ببینید.
نکته: توجه داشته باشید که تاریخ دقیق تحویل سفارش از زمان پرداخت هزینه ترجمه، محاسبه می‌شود.
در آخر برای تکمیل سفارش ترجمه‌تان روی دکمه "سفارش ترجمه" کلیک کنید.

5. در این قسمت باید محتوای‌تان را برای ترنسیس ارسال کنید؛ این کار را می‌توانید از طریق یکی از روش‌های زیر انجام دهید:

روش اول: 
فایل مورد نظرتان را آپلود کنید، این فایل می‌تواند در فرمت‌های عکس، پی‌دی‌اف، متن، زیپ، rar باشد.



نکته: اگر حجم فایل ترجمه شما بیشتر از 100 مگابایت است، آن را از طریق تلگرام برای ما بفرستید و یا اینکه از سایت‌های اشترک فایل استفاده کنید.

روش دوم: 
مستقیم لینک محتوایی که می‌خواهید ترجمه شود را در کادر وارد کنید.



روش سوم: 
محتوای ترجمه را به صورت متن برای ما ارسال کنید.



7. پایین صفحه، پس از وارد کردن اطلاعات و توضیحات تکمیلی (همه نکاتی که در ترجمه هر چه بهتر سفارش شما به مترجم کمک می‌کند.) روی دکمه "ثبت نهایی" کلیک کنید تا سفارش‌‌تان نهایی شود.

8. در این مرحله باید شماره همراه و یا ایمیلتان را وارد کنید تا حساب کاربری‌تان ساخته و ثبت سفارشتان نهایی شود.



9. حالا کد تایید 5 رقمی که به برایتان ایمیل یا پیامک شده است را وارد کنید و در آخر روی دکمه "ثبت" کلیک کنید.



10. تبریک می‌گوییم، سفارش شما با موفقیت ثبت شد؛ کارشناسان ترنسیس پس بررسی موارد لازم (از طریق ایمیل و پیامک) مراحل بعدی کار را به شما اطلاع‌رسانی خواهند کرد.
نکته: با کلیک کردن روی دکمه مشاهده سفارش، می‌توانید جزئیات سفارش خود و وضعیت آن را در پنل کاربری‌‌تان ببینید.




نحوه ثبت سفارش ترجمه، از طریق پنل کاربری:

1. برای ایجاد یک سفارش جدید ترجمه، ابتدا باید به پنل کاربری‌تان وارد شوید.



2. در قدم دوم روی دکمه "ایجاد سفارش ترجمه" در منوی سمت راست پنل یا دکمه "ایجاد سفارش" پایین صفحه کلیک کنید تا به صفحه ثبت "برآورد قیمت و ثبت سفارش" منتقل شوید.



3. در این صفحه، باید از میان سرویس‌های ترنسیس، خدمت مورد نظرتان را انتخاب کنید:



4. اطلاعات خواسته شده (تعداد کلمات، زبان مبدأ و مقصد، زمینه ترجمه و …..) را وارد کنید تا سفارش ترجمه‌تان به سرعت قیمت‌گذاری شود.



✅ اگر تعداد کلمات متنی که می‌خواهید ترجمه کنید را نمی‌دانید، دکمه "ارسال محتوا" را بزنید و فایل خود را برای ما بفرستید تا  تعداد کلمات آن را بشماریم.
نکته: در صورتی که زمینه تخصصی مورد نظر شما در بین تخصص‌های پیش‌فرض سایت وجود ندارد، نزدیک‌ترین زمینه به آن را انتخاب کنید و یا با پشتیبانی ترنسیس تماس بگیرید.
✅ در قسمت اطلاعات تکمیلی، مواردی مثل بخش‌های خارج از متن (عکس‌ها، نمودارها و …..) که حتماً باید ترجمه شوند را مشخص کنید، همینطور سایر نکاتی که فکر می‌کنید در ترجمه سفارش‌تان به مترجم کمک خواهند کرد را بنویسید.
در آخر هم دکمه "ادامه" در پایین صفحه را بزنید!



5. در این مرحله باید یکی از سطح کیفیت‌های ترجمه را برای سفارشتان انتخاب و مدت زمان تحویل ترجمه را مشخص کنید.



نکته: مناسب‌ترین سطح کیفیت را با توجه به کاربرد متن ترجمه‌شده سفارشتان مشخص کنید.
نکته: می‌خواهید فایل ترجمه‌تان را به صورت فوری یا نیمه‌فوری تحویل بگیرید یا اینکه کار ترجمه در مدت زمان عادی انجام شود.

✅ ترجمه عادی: 1200 کلمه در روز
✅ ترجمه نیمه‌فوری: 1800 کلمه در روز
✅ ترجمه فوری: 2400 کلمه در روز

نکته: در نهایت با اعمال تخفیف‌های حجمی (برای سفارش‌های بالای 6000 کلمه) روی قیمت ترجمه، مبلغی که باید بپردازید و همینطور تاریخ تحویل ترجمه سفارش‌تان مشخص می‌شود.
نکته: لازم به ذکر است که تاریخ دقیق تحویل سفارش از زمان پرداخت هزینه ترجمه، محاسبه می‌شود.
در انتها برای تکمیل سفارش ترجمه‌تان روی دکمه "سفارش ترجمه" کلیک کنید.

6. در این قسمت باید محتوایی را که می‌خواهید ترجمه شود، برای ما ارسال کنید؛ می‌توانید یکی از 3 روش زیر را به کار ببرید:

روش اول: 
فایل مورد نظرتان را بارگذاری کنید، این فایل می‌تواند در فرمت‌های عکس، پی‌دی‌اف، متن، زیپ، rar باشد.



نکته: فایل‌های حجیم‌تر از 100 مگابایت را از طریق تلگرام برای ما بفرستید و یا می‌توانید از سایت‌های اشترک فایل استفاده کنید.

روش دوم: 
لینک محتوایی که می‌خواهید ترجمه شود را برای ما بفرستید.



روش سوم: 
در این بخش می‌توانید محتوای خود را به صورت متن برای ما ارسال کنید.



7. بالاخره به مرحله آخر رسیدیم، در این مرحله پس وارد کردن اطلاعات و توضیحات تکمیلی (همه نکاتی که در ترجمه هر چه بهتر سفارش شما به مترجم کمک می‌کند.) با کلیک روی دکمه "ثبت نهایی" ثبت سفارش‌ خود را نهایی کنید.

8. تبریک می‌گوییم، سفارش شما با موفقیت ثبت شد؛ کارشناسان ترنسیس پس بررسی موارد لازم (از طریق ایمیل و پیامک) مراحل بعدی کار را به شما اطلاع‌رسانی خواهند کرد.




به راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟

همین الآن با پشتیبانی ترنسیس تماس بگیرید.

با ما گفتگو کنید